miércoles, 11 de marzo de 2015

RIDU número 7 (2015) . Revista d'Innovació Docent Universitària




Hoy traemos a este espacio de las revistas de la Universidad de Barcelona R3 rcub , concretamente el último número de la Revista d'Innovació Docent Universitària, el NÚM. 7, correspondiente a 2015

SUMARI
ARTICLES
Crèdits i informació PDF
RIDU n. 7


doi:10.1344/

Retroalimentació docència-assistència-docència. Estudi sobre burnout en infermeres de salut mental com a estratègia d'innovació i qualitat docent PDF (ESPAÑOL)
Mª Pilar Sabater Mateu, Eva Mª Garrido Aguilar, Montserrat Puig Llobet, Mª Carmen Vilchez Estevez, Antonio Moreno Jiménez, Jordi Coletas Juanico

1-14

doi:10.1344/RIDU2015.7.1

TED-Ed: una eina online per fomentar l'autoaprenentatge PDF (ESPAÑOL)
Alfonso Díez Minguela, Dolores Añón Higón

15-19

doi:10.1344/RIDU2015.7.2

TFC: la Tutoria de Final de Carrera PDF
Claudi Mans Teixidó

20-28

doi:10.1344/RIDU2015.7.3

Passat i present: innovació docent i les crisis financeres a Espanya 1850-2014 PDF (ESPAÑOL)
Joaquim Cuevas Casaña, Alfonso Díez Minguela, Mª Ángeles Pons Brias

29-34

doi:10.1344/RIDU2015.7.4

Matesquizzes: un espai obert per a la creació i compartició de qüestionaris adaptatius per a l’aprenentatge de matemàtiques preuniversitàries PDF
Marc Guinjoan Francisco, Joana Vilallonga Pons, Teresa Sancho Vinuesa

35-45

doi:10.1344/RIDU2015.7.5

Una experiècia basada a aprendre de manera autònoma dins del context universitari. Aprenent Sociologia amb estudiants del grau de Conservació i Restauració de Béns Culturals PDF (ESPAÑOL)
Fernando Herraiz García

46-56

doi:10.1344/RIDU2015.7.6

Portafolis electrònic i actituds cap a les TIC de l'alumnat en l'assignatura de Pràctiques Externes PDF (ESPAÑOL)
Maria José Rubio Hurtado, Ruth Vilà Baños, Assumpta Aneas Álvarez

57-70

doi:10.1344/RIDU2015.7.7

Avaluació d'una experiència d'Aprenentatge Basat en Problemes (ABP) en estudiants universitaris PDF (ESPAÑOL)
Esther López-Zafra, Noelia Rodríguez-Espartal, Lourdes Contreras Martínez, José María Augusto Landa

71-80

doi:10.1344/RIDU2015.7.8

Construint tasques autèntiques per al desenvolupament de competències professionals a l'educació superior: l'ús del Role-Play de Pedagogia PDF (ESPAÑOL)
Itziar Rekalde Rodríguez, Virginia Pérez-Sostoa Gaztelu-Urrutia

81-96

doi:10.1344/RIDU2015.7.9

Investigació-acció i aprenentatge basat en projectes en els ensenyaments de postgrau en arts escèniques PDF (ESPAÑOL)
José Ignacio Lorente Bilbao

97-115

doi:10.1344/RIDU2015.7.10






(leer más...) Fuente: [ Universidad de Barcelona ]

buscador

Google