lunes, 1 de septiembre de 2014

vol.19 no.2 Sorocaba jul. 2014 Avaliação: Revista da Avaliação da Educação Superior

 
Hoy traemos a este espacio vía Scielo Brasil a la revistaAvaliação: Revista da Avaliação da Educação Superior (Campinas)
versión impresa ISSN 1414-4077

Tabla de contenido
Avaliação (Campinas) vol.19 no.2 Sorocaba jul. 2014
Editorial
Dias Sobrinho, José

        · texto en Portugués     · pdf en Portugués
Apresentação: III Congresso Internacional sobre Avaliação em Educação
Cunha, Maria Isabel da

        · texto en Portugués     · pdf en Portugués
Between omnievaluation and confiscation: contributions to a sustainable and dialogic evaluation
Machado, Eusébio André

        · resumen en Portugués | Inglés     · texto en Portugués     · pdf en Portugués
Evaluation and quality of teacher professional development: which relationship?
Morgado, José Carlos

        · resumen en Portugués | Inglés     · texto en Portugués     · pdf en Portugués
Evaluation policies and educational quality. A critical analysis in the context of external evaluation of schools, in Portugal
Pacheco, José Augusto

        · resumen en Portugués | Inglés     · texto en Portugués     · pdf en Portugués
Evaluation, quality and teacher professional development
Gatti, Bernardete Angelina

        · resumen en Portugués | Inglés     · texto en Portugués     · pdf en Portugués
Quality of higher education and emerging contexts
Morosini, Marilia Costa

        · resumen en Portugués | Inglés     · texto en Portugués     · pdf en Portugués
Concepts of quality promoted by elementary schools's large-scale assessments
Sousa, Sandra Zákia

        · resumen en Portugués | Inglés     · texto en Portugués     · pdf en Portugués
Evaluation, quality and equity
Leite, Carlinda; Fernandes, Preciosa

        · resumen en Portugués | Inglés     · texto en Portugués     · pdf en Portugués
Evaluación y calidad del desarrollo profesional docente, apuntes e interrogantes para la universidad
Lucarelli, Elisa

        · resumen en Español | Inglés | Portugués     · texto en Español     · pdf en Español
Quality, undergraduate teaching and the complex exercise of proposing indicators: is it possible to move forward?
Cunha, Maria Isabel da

        · resumen en Portugués | Inglés     · texto en Portugués     · pdf en Portugués
The denial of the right to be different in the life dayly of schools
Esteban, Maria Teresa

        · resumen en Portugués | Inglés     · texto en Portugués     · pdf en Portugués
Questions, objects, and perspectives in evaluation
Afonso, Almerindo Janela

        · resumen en Portugués | Inglés     · texto en Portugués     · pdf en Portugués
El largo ciclo de la reforma de la diferenciación de la educación superior en Uruguay. De la universidad sistema al sistema universitario (1984 - 2013)
Rama, Claudio

        · resumen en Español | Inglés | Portugués     · texto en Español     · pdf en Español
Errata


        · texto en Portugués     · pdf en Portugués


(leer más...) Fuente: [ Scielo Brasil]

buscador

Google